czwartek, 3 stycznia 2013

8

~ Tydzień później ~

Mój dylemat trwa i trwa . Charlotte i Eva . Chociaż z dnia na dzień czuję że Eva jest mi bliższa . Nie wiem czemu .. Po prostu to czuję . Siadam do pianina , na błyszczących , białych klawiszach kładę palce . Wygrywam Warzone . Czuję że zdradziłem Evę . Ale czemu tak czuję ? Przecież nie jesteśmy razem . A jednak , ja ją kocham . Gwałtownie wstaję i schodzę na dół . W domu jest tylko Tom , patrzy się na mnie .
- Młody , ostatnio dziwnie się zachowujesz . - mówi a w jego głosie można wyczuć troskę i zdziwienie .
- No ... Mam problem . - szepczę i siadam z nim na kanapie . Opowiadam o wszystkim .Thomas rozumie mnie , kiwa głową . Widzę że coś jest nie tak z nim . Chłopak wstaję i podchodzi do okna . Wpatruję się w coś , położone w oddali . Podchodzę do niego i też chcę mu pomóc . W końcu to mój przyjaciel . Parker nerwowo zaciska pięści . W końcu spogląda na mnie . Ma smutne oczy .
- Tom , co jest ? - pytam .
- Nic . Tak tylko ... - wzrusza ramionami i odchodzi od okna - Masz pierwszeństwo . - rzuca w progu salonu i słyszę jak trzaska drzwiami . O co mu chodzi ? Kopię poduszkę znajdującą się na podłodze . I co ja mam zrobić ? Pełno pytań bez odpowiedzi mam w głowię . Wybieram numer Evy na telefonie . Odbiera po 4 sygnale . Pytam się co u niej , i w ogóle . Słyszę że jest zadowolona . Mówi mi że cieszy się że dzwonię . Po 10 minutach rozłączam się . Potrzebowałem tego . Wystarczył tylko jej głos . Zastanawia mnie nadal zachowanie Toma . "Masz pierwszeństwo" . Idę znów do mojego pokoju i zasiadam do pianina . Zaczynam grać Lie to me .

~  Tom ~

Siedzę na ławeczce w parku , patrzę na dzieci bawiace się na karuzeli . Mam dość . Nathan ma problem , owszem , ale ja też mam . Być może i nawet gorszy od jego problemu . Nie mogę skrzywdzić przyjaciela . Nie mogę . Przeczesuję moje włosy i biorę telefon do ręki . Zatrzymuję się na kontaktach . A przede wszystkim na jednym - Kelsey . Nie mogę już tego ciągnąć . To zbyt długo trwało . Chowam telefon do kieszeni kurtki i opieram twarz na dłoniach . Postanawiam . Wstaję i kieruję się w stronę centrum , do mieszkania panny Hardwick . Jednym ruchem dłoni drzwi mi się poddają , wchodzę do salonu . Blondynka uśmiecha się na mój widok i podchodzi do mnie . Chce mnie pocałować ale ja się odsuwam .
- Tom , co jest ? - zakłada ręce na biodrach .
- Kelsey ... Zrywam z tobą . - mówię z wyrzutami sumienia .
- Co .. ? - w jej oczach gromadzą się łzy .
- Ja już ciebie nie kocham . I nie kochałem od paru miesięcy . Przepraszam , mam nadzieję że ułożysz sobie życie z kimś lepszym ode mnie . - odchodzę i biegnę do domu . Jestem u kresu sił wytrzymałości .


Nina Yo - jeśli zabijesz kogokolwiek to przysięgam że ci nóżki z dupci powyrywam -.-
Nathan ma mieć setkę dzieciaków z Evangeline i wgl. ^^
Jestę Sufitę - nie komplikuj tego wszystkiego o_O Proszę no :c I jeszcze ten pieprzony Luke , weź go zabij czy coś , bo inaczej ja się wkradnę w twoje opo i zobaczysz co zrobię c:
K. - baaaaaardzo się cieszę że w życiu Natha i Jules jest w porządku . I tak ma być ! No chyba że chcesz dołączyć do grona w którym się znajdzie Nina Yo ;D

Takie opierdalanko ^^ Powiadamiajcie mnie o nowych rozdziałach na twitterze - @KrychxD ;> Dzięki temu będę mógł na bierząco komentować , czytać i wgl.
Kocham was ^-^
Si ju son bejbusy xDD


11 komentarzy:

  1. Ja komplikuję? xd A kto zakochał się w dwóch osobach naraz? ^^
    Eva to nowa wybranka Tom'a, prawda? :D No ale Nathan może się tak nagle obudzić i zapomni o nowo poznanej dziewczynie i pokłóci się z przyjacielem. ;c asdfghj no weeeź. xd Ale przynajmniej coś się dzieje. *.*
    To weny i czeeekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. asdhaosjdnsakjd, JAKI ZAJEBISTY ^^
    Thomas i Eva ?! Hahahahahahahaha , bicz pliz o__O
    Ona ma być z Nathanem , słyszysz idioto ? :D
    Nexta i weny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny zajebisty rozdział ;-D
    Czemu Tom zerwał z Kelsey? :-(
    Czekam co dalej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :)
    Od dziś jestem nową czytelniczką :) Świetnie piszesz! Wreszcie ktoś wczuł się w postać Nathana ;D

    P.S. Twoje opowiadanie zostało dodane do listy :) http://opowiadania-the-wanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny rozdział!
    Chyba piszę to pod każdym, ale co poradzę, skoro każdy taki jest ;D
    Niesamowicie piszesz!
    Tom zerwał z Kelesey....
    Smutno ;<
    Bardzo smutno...
    Czekam na kolejny ;')

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział :)
    Szkoda, że Tom zerwał z Kelesey...
    No cóż, chyba tak musiało być
    Czekam na następny :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebisty rozdział !
    Tylko, dlaczego on z nią zerwał ...
    Dlaczego wszyscy, ostatnio wszystko komplikują ?
    I jeszcze te słowa Toma do Natha ...
    Już sama nie wiem co myśleć ; /
    Czekam na nn ; d

    http://gladyoucame-storyofthewanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm...
    Tom i Eva albo Charlotte?
    Nie trzymaj nas długo w niepewności ;<
    świetny rozdział!
    pisz szybko nowy, czekam ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. COOOO?
    JAK MOGŁEŚ MU ZNISZCZYC TAK CUDOWNĄ PARĘ? : O
    TO GRZECH NORMALNIE : O

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział ;***
    Tom i Kelsey już nie ma :( ?!
    Co z Tom'em ? Czyżby tez się zakochał w Evie lub Charlotte ?!
    A Nath co robi ?! :** Niech się zdecyduje zanim którąś zrani !
    Nie no jak kończę bo tu już za dużo znaków zapytania i wykrzykników ;/

    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma już Tomsey :( ale rozdział świetny <3

    OdpowiedzUsuń