czwartek, 10 stycznia 2013

15

Patrzę na ekran telewizora.
" Na Lyons Street, doszło do pożaru. Zginęły wszystkie osoby znajdujące się w budynku. Przyczyna pożaru nie jest znana. "
Czyżby to chciała mi powiedzieć Lindsay? Biorę telefon do ręki i wykręcam numer Charlotte. Nie odbiera. Zakładam ręce za głowę i nerwowo krzątam się po domu. Patrzę na list Tom'a, znajdujący się na komodzie. Przygryzam wargę, przecież to tajemnica korespondencji... Idę do mojego pokoju. Wychodzę na balkon, i jak ostatnio mam w swoim zwyczaju, odpalam papierosa. I co z tego że jestem astmatykiem? Wszystko jedno kiedy i jak umrę. Chciałbym teraz. Ale widać jakimś dziwnym trafem nie mogę się zabić. Nie wychodzi mi to. Biorę telefon do ręki i piszę nową wiadomość.
Możesz przyjść? Chciałbym a byś przyszła... Nathan xx
Klikam odbiorcę i wysyła. Wyrzucam końcówkę papierosa przed siebie i wracam do pomieszczenia. Schodzę na dół, Max włączył muzykę a Tom nalewa wódkę do kieliszków. Uśmiecham się pod nosem. Po 10 minutach słyszę dzwonek do drzwi, przytulam się do Evy. Zdejmuje kurtkę a ja zapraszam ją do salonu. Jay już jest wcięty, gada z doniczką. Siva wręcza mojej towarzyszce kieliszek z winem, ja biorę wódkę. Leci "Hangover", zaczynam tańczyć moim znanym stylem.
~ 2 godziny później ~
Jestem po 5 kieliszkach wódki ale nadal się trzymam na nogach. Eva jest pijana, tak jak reszta towarzystwa. To się nazywa party hard. Jay wymiotuję do donicy z którą wcześniej rozmawiał, Max i Tom się przytulają a Siva... No właśnie, gdzie Seev? Rozglądam się, ale go nigdzie nie widzę. Wchodzę do pokoju, za mną na paluszkach idzie Eva. Uśmiecham się zadziornie. Zaczynam ją całować. Początkowo spokojnie jednak z czasem coraz namiętniej i brutalnie. Przygryza moją dolną wargę i pcha na łóżko. Podoba mi się to. Zdejmuje moją koszulkę i robi malinkę na szyi. Lekko się wyginam. Ściągam jej bluzkę i spodnie, ona robi to samo z moją dolną częścią ubioru. Kładzie się obok i ja jestem nad nią. Gryzę ją lekko w szyję, obojczyk a ją przechodzi dreszcz. Słyszę jak ma przyśpieszony oddech. Jeżdżę językiem bo jej brzuchu i mostku. Dziewczyna śmieję się a mi to sprawia przyjemność. Odpinam jej stanik, ale nie zdejmuję go. Patrzy na mnie z miną smutnego pieska a tym razem ja się śmieje. Głaszczę jej uda i powracam do malinowych ust. Chcę je mieć na wyłączność. Odkładam jej ręce w górę i w końcu zdejmuję stanik. Bawię się jej piersiami ale jej to nie wystarczy. Mi też. Schodzę na dół i zębami ściągam majtki Evy.


Macie sexytime ^^ Ale coś mi nie wyszło... c:
Kocham was i dzięki xD
Chcę tylko powiedzieć ze już prowadzę bloga o NIESAMOWITYCH The Wanted xd
Mam wrażenie że coraz gorsze są rozdziały... Takie nudne. Powinno coś się dziać... ;c
Do następnego <3

Tak fajnie się sekszczą :D :3



8 komentarzy:

  1. Ach #Sexytime w końcu! xD
    I będzie, że jestem zboczona... xD
    Rozdziały nie są coraz gorsze, ja bym rzekła że każdy jest inny i wyjątkowy na swój sposób
    Ale na pewno nie są coraz gorsze!
    I proszę nie pieprzyć głupot jak być był potłuczony xD
    Najbardziej rozwaliło mnie to, że Jay gadał z donicą a potem na nią rzygnął
    Nexta! Weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuu... Sexytime ^^
    Ja ci dam coraz gorsze rozdziały! Pff..
    Szalejesz :D Codziennie rozdział, a dzisiaj nawet dwa :D
    Mi to pasi ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu Ty mnie okłamujesz? ;o
    Jak Ci nie wyszło? ;o
    Ale skoro ich spalili, czy to znaczy, że już koniec kłopotów? ;3 mam nadzieję, że tak. ^^
    i nie niszcz mojej nadziei. :c
    Ale skoro Nath się z nią przespał, to Tom będzie smutny? :c JA NIE LUBIĘ JAK TOMUŚ CHODZI SMUTNY NOO. :c
    to weny. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Konwersacja Jay'a z doniczką - rozwaliło mnie to ;-D
    Twoje opowiadanie jest zajebiste, więc nie waż się mówić inaczej!
    Czekam na next ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. O ! Sexytime ^^
    I to w dodatku bosko napisany :)
    I jeszcze ta rozmowa Jaya z doniczką xd
    Dawaj szybo nexta ! ; pp

    http://gladyoucame-storyofthewanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. HahaHaha.Jay gada do donicy :D
    gdzie jest Seev? ej no O.o

    OdpowiedzUsuń
  7. Sexytime *.*
    Jay gadający do doniczki musiało byc ciekawie ;***
    No, ale gdzie jest Seev ?!
    I co jest w tym cholernym liście do Tom'a ;* ?!
    Ale skoro podpalono tamten lokal to teraz już wszystko będzie ok ???

    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha Jay + doniczka = cudowne połączenie ;p
    a rozdziały wcale nie są nudne ;*
    SEXYTIME <3

    OdpowiedzUsuń